چرا همیشه به ایران ظلم میشه؟؟؟؟
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 690
بازدید کل : 283119
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, :: 10:17 :: نويسنده : فافا

از لحظه شروع بازی تا اخر بازی ایران ارژانتین من ایه الکرسی خوندم استرس داشتم بعد داور میاد به همین راحتی پنالتی رو نمیگیره یعنی اگه الان داور به من بدن میتونم مثل موشی که سر ازمایشگاه تشریح کردم تشریحش کنمدلم به بچه ها سوخت 90 دقیقه دویدن تلاش کردن دقیقه 91 گل خوردیم کاش این گل دقیقه اول یا وسط بازی میخوردیم وقتی دیدم دارن گریه میکنن منم اشکام ریختقلب درد گرفتم میخواستم برم ف ی س برای داور بی وجدان کامنت بزارم که هرکاری کردم نشد همسری هم میگفت نکن این کارو زشت گلم اما من وقتی ناراحت میشم باید یه کاری کنم بایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد اون داور بدن به من خفش کنماما جا داره از بازی خوب بچه ها تشکر کنم بوس برای همشونالان همسری میاد جمله اخر میخونه خفم میکنه



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت19:06---2 تير 1393

سلام
فقط میتونم بگم با همه جملاتت موافقم

دوست خوبم:سلام مریم جون از دست این داورفریاد



دریا
ساعت17:52---2 تير 1393

خیلی وقت بود نیوکده بودممممم
همه پست هایی که غایببودمو خوندم فافا ایشالا همیشه پیش عشقت بخندین شاد باشین غم دنیا نیاد سراغتون از ته دلم گفتماااااااااا
ای لاو یو بووووووس

دوست خوبم:دریا باز از گوجی گوجی هاتون بنویس دلم میخواد باز بیام ببینم عکس پاستیلایی که واسه مسعود گرفتی گذاشتی:(



غزل
ساعت16:23---2 تير 1393

چه بازي هيجاني بود!!
لذت بردم من

دوست خوبم:هیجان چی میگه این وسط غزالمردد



الما
ساعت13:39---2 تير 1393

فحش به داور مشکلی رو حل نمیکنه
به نظرم کار خوبی کردی فحش ندادی

دوست خوبم:گفتم کامنت نه فحش المایی سوءتفاهم نشه:)



مرجان
ساعت11:46---2 تير 1393

حرص نخور فوتبال همینه دیگه

دوست خوبم:اخه حقمونو خوردنخجالتی



فاطیما
ساعت19:43---1 تير 1393

وای فافاجون دیدیش چی شد من کلی گریه کردم منم میخوام داور رو خفه کنممممممممممم
دیدی عادل هم گریه کرده بود

دوست خوبم:اوهوم همه رو دیدم منم اشکام اومدگریه



zahra
ساعت19:36---1 تير 1393

آخ گفتیییی واقعا داور فحش لازم بود!
ولی خداییی بازی خوبی بود حیف آخرش حالمون گرفته شد کلا دیشب شب بدی واسم بود

دوست خوبم:همیشه به ا ی ر ا ن ظلم میشه حتی فوتبال:(به اونا اخطار میداد به بچه های ما کارت زردمتعجب



یه دوست
ساعت19:19---1 تير 1393

آره گل دقیقه 91 خیلیییییییی زور داشت،ولی بچه های ایران واقعا خوب بازی کردن،دمشون گرم

دوست خوبم:واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــا خوب بازی کردن دستشون درد نکنه منم تو صندوقچمون ازشون تشکر کردم:)



مهدیه
ساعت18:47---1 تير 1393

وااااااااااااااااااااااای فافا نمیدونی من تو خابگا با بچه ها بازی دیدم
شدت جیغ و دادا بحدی بود ک قشنگ احساس کردم گوششم کر شد رف
خودمم انقد جیغ زدم ک صدام گرفته بود
اصن ی پا استادیوم بود واسه خودش
خدا بگم چیکا کنه این داور نامرد داورنما رو
ولی خداوکیلی این دفه خیلی قشنگ بازی کردن
قبول داری بازی ما ازونا بهترم بود

دوست خوبم:اوووف پس شما خودتون اونجا درحد تیم ملی بودیدخندهاوهوم دوستم امروز میگفت حتی رونالدو از بچه ها تشکر کرده دیگه نمیدونم درست این خبر یا نه



خانوم گل
ساعت12:52---1 تير 1393

سلام فافا جونم
منم میخوام تو خفه کردن داور بهت کمک کنم(عصبانی)
ولی بچه ها عالی بازی کردن حیف که اون گل دقیقه نودویک بدجور حالمونو گرفت

دوست خوبم:سلام خانوم گل ایشالا جزجیگر بگیره کچل:(



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: